Orange County

Baaajs jag skrev nyss ett inlägg men det försvann, tycker inte om sånt.

Jag har iallafall haft en slapp dag, blev ingen golf på grund av regnet utan satt och kollade på OC hela dan istället. Jag kom på att Ryan liknar lilla killen från sjätte sinnet väldigt mycket och det var lite coolt. Här får ni en bild, nu blev det väldigt kortfattat för jag blev irriterade.


Lika som bär, borde spela syskon i någon film tycker jag. Om dom inte redan är syskon iförsig..

Nu ska jag återgå till min OC-box, vi har bara första säsongen så det blir jobbigt när den tar slut och jag vill se mer :)

Kommentarer
Postat av: Jojjis

Tur för dig att jag har alla boxar då! Haha :)

2009-07-09 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0