Regnigt värre..

Hello mates! Spöregnet började precis, jag och Emma satt och diskuterade vem vi skulle vara hos och att det var regn hos henne men inte hos mig när största åsksmällen kom och några sekunder senare öste regnet ner. Det här var ju inge roligt, det här vädret kunde minsann inte komma när jag satt och tristade i kiosken utan det behövde komma just idag, när jag hade tänkt jämna ut min bränna och allt. Inte kul! Men men, jag vill väldigt gärna träffa Emma idag så hon kommer över lite senare med godis och film eller något sånt så får vi helt enkelt vänta på solen som vädret lovade..

Jag tog min systers bärbara dator och satte mig i min säng så här finns nog inte så många roliga bilder, förutom en massa på hennes vänner kanske, haha. Så det blir bara en tråkig lite text om regn, varsågoda. Nu vill jag somna om, det här vädret var inte roligt nånstans.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag kommer snart, men godiset och filmen är nog inte riktigt med.. bara lilla Emma :)

2009-07-03 @ 10:41:28
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0