Skansen

Hejs svejs. Uppe med tuppen idag igen för jag ska ut till klubben och spela med Ida och hennes lilla släkt typ, haha.

Igår var vi på skansen. Det var grymt roligt, inte så många roliga djur som jag hoppats på men vi fick iallafall se lite älgar och lodjur och sånt. Roligaste igår var Tove med sitt utrop av "KAN MAN KÖPA KORV HÄR?!" i en liten tyst stuga. Eller när hon sa när vi satt på stolar "det känns som att dom här kommer braka snart, då kommer väl kanske någon komma och säga 'eh..dom där stolarna var ju ändå 200 år gamla så ni får gärna bygga upp dom igen..'" haha bara för att någon hade sagt så om tapeten. You had to be there :) Det var grymt roligt och jag garvar fortfarande.
Nu kommer lite bilder istället-




Födelsedagsbarnet! för några veckor sen. Det regnade en hel del (:

Och så måste man ha åtminstone EN bild på ett djur..boooring!

GRATTIS SANDRA
Nu ska jag sticka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0