sleepy

Nu blir det lite för jobbigt här. Jag vaknade halv sex idag, och var jättepigg. Men jag tänkte att jag inte kunde gå upp då så jag försökte somna om, det gick ju såklart inte. Klockan sex höll jag på att hungra ihjäl så då gick jag upp och tog lite fil och flinger, träffade på mamma då som skulle till jobbet. Jag gick och la mig igen i typ en timme, sen somnade jag i en kvart och hade värsta konstiga/läskiga drömmen. Inte kul. Nyss bestämde jag mig för att gå upp och lägga mig i soffan och kolla på TV, nu kan jag knappt hålla upp ögonen. BRA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

oj då det var en tidig tid att vakna :D

2009-07-13 @ 14:05:50
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0