Sooool

Fan vad skönt, jag ligger ute och solar med min syster. Solen bara steker och nu tar jag en liten paus för att inte svettas ihjäl, haha. Jag såg att Amanda hade laddat upp lite bilder på sin blogg vilket betyder att Elin har hunnit skicka dom till henne, så jag snodde dom nu :)


Alexander Rybak (=nu är jag hes)

Jag och Elin gör vackra miner efter Allsången

Jag och Sandra likaså, under allsången

Dom tappra kämparna som var där sen 10 på morgonen!
Från Amandas blogg
Tack tjejer för en underbar dag/kväll

[Sandra - regionalen har att göra med min kära golf. Det är olika nivåer, den lägsta är distrikt, sen regional, sen riks och sedan elit. Jag har spelat på distrikt men kom nyss med på regionalen, woho :)]

Kommentarer
Postat av: Emma

fan vad fin bild på Sandra ;o på dig också Jennifer såklart men om man tänker på leendet och inte grimasen :D

2009-07-15 @ 14:00:18
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

EH USCH fyfan vilken ful bild på mig XD

2009-07-15 @ 15:11:42
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0