Stolt

Jag har varit ute och sprungit TRE hela kilometer, är riktigt stolt över mig själv. Har inte varit ute och sprungit på en evighet men jag klarade det minsann, det var tufft haha. Riktigt otränad är jag för tillfället kan jag säga, men nu blev jag taggad på nytt! Ännu mer när jag testade mina gamla favoritjeans från 07 som är nerklippta till jeansshorts och så får jag inte på mig dom!! Jag trodde inte på att jag skulle få på mig dom heller men jag ville det, haha.
   Nu vill jag att något roligt ska ha hänt, på facebookish eller bdb kanske :) See you later


Det skulle inte vara helt fel att vara här igen

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, dra med mig nästa gång så jag blir taggad på nytt jag med, skulle behövas för konditionens skull (:

2009-07-13 @ 22:33:24
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0