The way you making me feel

Hi people! Haha jag börjar alltid mina inlägg med en engelsk hälsning, kanon. Jag ska fatta mig kort, ovanligt va? Men jag vill ta en lååång dusch, och jag bara längtar. Har egentligen ingenting intressant att skriva, förutom att jag såg Tove nyss i värsta närbilden på TV, haha hon var på gröna lund på något program, fett kul :D Andra gången jag ser henne på TV, första gången var på idol.
   Idag har jag jobbat och spelat golf. Golfen gick åt helvete första nio hålen, sen gick det bättre. Jobbet var tråkigt som vanligt, och det fortsätter imorgon. Fick sällskap av Johnny och Adam i en halvtimme eller så medan dom väntade på att få komma ut. Och så fick jag sällskap av Ida i typ en kvart innan hon skulle hem. Efter det fick jag sitta och vänta 15 minuter längre än vad jag skulle göra egentligen !!!! och så fick jag inte ens mer lön. Dom kom för sent och hämtade mig och jag satt där och ruttnade..

Whatever, nu väntar duschen. Imorgon bitti blir det jobb, Keep it cool

Kommentarer
Postat av: elin :)

haha, nejnej... Den är super god :)

hur är det med dig förresten? det var länge sen"/



<3

2009-07-04 @ 22:19:34
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Emma

När är det inte jobb för dig?

2009-07-04 @ 22:59:30
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Tove

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh alla såg mig och det är inte roligt. INTE.

2009-07-05 @ 00:36:38
Postat av: Tove

jag förstår inte din rurik

2009-07-05 @ 00:38:04
Postat av: Jennifer

Min rubrik är inget speciellt faktiskt :) som vanligt

2009-07-05 @ 20:03:49
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0