To the City

Jag är riktgt snäll. Haha, det har jag kommit på denna morgon när min syster behövde hjälp. Hon hade målat naglarna och fick helt plötsligt lite bråttom, då hjälpte jag henne med att rota i hennes väska efter nycklar, att stoppa ner skor i väskan och att tillochmed sätta på henne en tröja, hahah. Jag är snäll helt enkelt.

Om 54 minuter går tåget från Barkarby, jag ska följa med (en annan) Johanna till stan en liten snabbis. Efter det blir det jobbigt, då ska jag nämligen ta med mig bagen på tåget, sen gå till Ida med den och hämta min cykel. Därifrån ska jag cykla till golfklubben med min bag på ryggen, den blir säkert fin!
 

Bild från Skärgårdis (nu äntligen funkar det att ladda upp bilder), inte det roligaste vädret på den här bilden men.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0