I love you

Läste i min bok nyss. "Men det är en annan sak med gamla goda vänner. När man hälsade på dom förut så var det mer att man slänge fram ett ben och satte krokben på henne eller boxade till henne på armen. Nu för tiden går man runt och pussar alla på kinden hit och dit. När jag sedan träffar på Suzanne så kan vi inte pussas på kinden, vi går fram och kollar på varanda och säger 'näää'" Okej, exakt så stod det inte i boken men jag orkar inte skriva av allting. Det jag vill komma till iallafall är att det påminde mig jättemycket om hur det är med mig och Sandra, haha. Det är precis så faktiskt.  Vi har känt varandra otroligt länge, att kramas när vi träffas, det händer näst intill aldrig. Jag kommer hem till henne med någon annan och dom kramas, men när vi hälsar så blir det ingen kram. Det känns bara konstigt, men det är det som känns så avslappnat med vår relation. Inga kramar behövs, vi känner varanda bra och pratar helt fritt när vi träffas. Jag tycker om dig som du är Sandra 'Malin' Kristiansson, haha vi har många minnen du och jag :)




haha






Finns det några vackrare människor på denna jord? :)
Tar inte allför gamla bilder för dom är lite pinsama och otroligt  fula (ja, fulare än dom här)

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vilka fina bilder på oss XD och ja det var en mycket rörande text (: och ja jag känner samma sak, vi är mer avslappnade i vår relatioon till varandra, no hugs needed :D plus när det är skola träffas vi varje dag och hela tiden under dagen :p

2009-07-20 @ 23:13:43
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Shiiit vad gullig text ;o hahaha men man kan ju mixa både kramar och boxar :D

2009-07-21 @ 01:25:18
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahah absolut :D

2009-07-21 @ 21:38:44
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0