Who's tha man? I'm tha man

Eller ja, nästan iallafall. Anton kan få vara tha man idag, han vann, grattis! Jag kom fyra, stolt över det faktiskt. Jag fick lite priser men framför allt en sänkning, woho! Johanna kan också få vara tha man idag för hon kom tvåa och gick vidare till riksen, helt otroligt. Vi är för duktiga asså :)
   Nej nu ska jag sluta skryta. Imorgon kommer Ida hit på morgonen och vi drar tillsammans med Anton och Johanna tror jag till viksjö golfklubb och spanar på dom som spelar där. Mitt på dan åker jag till läkarn för min astma och på kvällen ska jag och Tove kolla på Ice Age 3. Vi ska kolla 3D, fyfan vad kul :) Vi hörs.


Anton som vann (sämst bild)

Mina priser, tjohooo :) (också dålig bild)

BAAAAJJ

Kommentarer
Postat av: Emma

Ice age 3 har man ju redan sett dårå!

2009-07-02 @ 00:10:57
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0