Alla dessa rubriker..

helo everybodyyyy. Vet ni vad jag känner? Jag känner att jag längtar tills på torsdag då jag ska åka ut till skärgården, mysigt. Jag hoppas att det blir fint väder så vi kan hoppa ner i vattnet och åka vattenskidor, haha. Men det känns lite tveksamt faktiskt, men vi har ju gjort det i alla möjliga väder alla andra år så varför inte i år? Inte ska vi bli badkrukor nu inte!
   Jag känner också att jag vill ha en ny design, så någon som känner sig sugen, hugg in bara. Måste hitta någon bra bild, jag har inte så många sådana.
   Nej nu måste jag duscha, sen ska jag hoppa ner i min vridna säng, haha. Jag vred den nyss, nu har jag mer utrymme i mitt rum när Ida ska sova här på Onsdag. So long


Kanske min nya header bild? hahahahha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner att min design inte blev så omtyckt.. XD

2009-06-15 @ 23:28:14
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, verkligen :)

2009-06-16 @ 10:50:28
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0