Bajj bajj

Ups. Jag tänkte jämna ut min kära bränna lite smått idag när jag inte hade något att göra, vad gör jag då? Jo bränner upp hela fötterna, haha. Jag tänkte inte så långt att dom var kritvita från början så nu är dom röda istället, men men. Jag hade typ ingenting att göra i kiorren idag, men det var rätt så skönt. Det gick ut massa bollar från H55 så jag satt och kollade på dom samtidigt som jag solade mina fossingar.

Nu blir det nog ett litet uppehåll på bloggishen igen, imorgon ska jag ut och spela om vi får tid, sen ut i kiosken och jobba igen. Efter det åker jag till lokalen och sover där med Emma, Tove och Sandra tror jag väll. På måndag jobbar jag till klockan åtta och då lär jag väll gå och sova direkt, så hejdå så länge. Men jag orkar faktiskt inte vara duktig på att uppdatera nu på sommaren, då vill jag hellre vara ute i solen och mysa (spela golf). PUSSHEJ / J


Kommentarer
Postat av: Denisa

Jag vill också ha så blont hår!

2009-06-30 @ 21:37:31
URL: http://denisaaradean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0