Borta bra men hemma bäst, moaha

Hemma, fyfan vad skönt! Jag kan inte komma ihåg sist jag kände en sån lycka mot mitt hem, min mat, min säng och min dusch, hahaha. Det har varit skitkul men jäävligt jobbigt. Med min packning på axeln, i 5 km när man inte vet vart man ska, känns det som tre mil. Och att sen gå och lägga sig på ett hårt liggunderlag med en bucklig tröja som kudde gav inte min nacke så mycket bekvämhet. Jag har aldrig haft såhär ont i min nacke som jag har nu, det är helt hemskt. 
   Bortsett från min nacke så mår jag finemang. Det har varit skitmysigt att vara där, vi slapp kolla på fåglar och fiskar och fick bara slappa istället, underbart! Lite småjobbigt var det på natten bara när två killar sprang runt och lät som faaaan.

Men men, nu orkar jag inte skriva något mer, jag ska ta en dusch, äta, sova och sen spela mitt nya sims som jag nyss såg att jag fick, woho :D. Förmodligen inte i den ordningen, man är ju en tönt :) puss

Bilder is coming later.

Kommentarer
Postat av: FELICIA

svar: jag har guldkort, hihi (:

2009-06-09 @ 18:28:01
URL: http://tengmof.blogg.se/
Postat av: Emma

kortet är taget långt ifrån haha

2009-06-09 @ 19:11:02
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0