Brownie's

Hallojsan på er! Nu var jag hemma från golfklubben igen, jag käkar godaste godisen någonsin asså, ni anar inte. Min nya drog, moaha. Ida och jag ville ut på banan, men det fanns inga tider så vi stack ut på lilla istället. När det blev för varmt och vi för uttråkade så stack vi hem till henne och doppade fötterna i hennes pool, mysmys. Så fort jag får en ledig stund i solen känns det som att jag behöver jämna ut min bränna lite asså, hahaha. Imorgon ska jag jobba, då går jag väll ut en hel del och solar fötterna antar jag :D

Nu ska jag laga mat, är gryyymt hungrig. Så länge får ni se en bild på mig och Linda, resultatet av denna veckas sol, inte blekt va?


Lite beror ju iförsig på att blixten kom på Emil men fan vi ser ju jääääääävligt bruna ut om jag får säga det själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0