Deja vu :o

Heeeejsan. Shit, intrernet på den här datorn är så snabbt så jag blir stressad, haha. Sen vet jag inte vad jag håller på med, det här känns konstigt. Jag har egentligen ingenting att skriva om, jag gör ingenting, kollar på TV, sitter vid datorn, bara slappar helt enkelt. Ska nog ut till golfklubben senare ikväll (a). Jag känner att den här bloggen kommer bli som min senaste blogg, förra sommaren. Då  spelade jag bara golf hela tiden och det var det ända jag skrev om så det var så tråkigt att läsa, så kommer det säkert bli nu..inte bra.


Jag saknar Tove

Kommentarer
Postat av: Tove

hahahahahahaha juste, "vår dag" XD

jag saknar dig också dude, vi har inte träffats på typ två veckor?!

2009-06-16 @ 16:42:53
Postat av: Tove

eller jo, en snabbis idag i jakan :D mohaha vad rädda ni blev

2009-06-16 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0