Futboll

Det fanns inget att kolla på så jag kollade lite på en fotbollsmatch. Efter första halvlek stod det 3-0 och kommentatorerna började snacka om vilken plats det lag som låg under skulle hoppa ner till. Efter en halvlek med 3-0 förstår jag faktistk inte varför man fortsätter kolla? Visst det kanske är kul att kolla på, men i fotboll vet man redan vilka som kommer vinna. Innebandy och handboll är lite roligare iallafall, då spelar inte ett mål så himla stor roll.

Vi skulle ha filmkväll ikväll, eller ja vi tänkte sätta oss ner och kolla på film några stycken. Men det blev inte så, förvånad? Nej. Haha lite återblickar från förra sommarn. Istället valde Pohlman att berätta för mig att han hade snaggat sig på nytt och lite sånt. "Nyrakad" "ojojojdå" "jag menar på huvudet dådå" haha :D

Nu känner jag mig rätt så trött, måste upp klockan..6 imorgon tror jag. Ska vara på golfklubben klockan 8 för att vara ledare för en massa småttingar, skojsigt. Jag och Johanna ska vara stränga har jag bestämt! Puss & Kram


"En pinne!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kolla också på fotbollen :P

2009-06-21 @ 22:55:31
Postat av: elin

/ av mig :P

2009-06-21 @ 22:56:03
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, man kan aldrig bli förvånad om det inte blir något om de där killarna ska vara med ^^

2009-06-22 @ 11:00:18
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0