Grillning, badning, solning, golfning..

Hey Dudes, allt bra? Jag är hemma från allt kaos nu, och jag har haft mysigt. Har dock inte tagit med mig någon kamera, och ingen annan heller, så bilder blir det inga. Men jag vann igår iallafall, och sänkte mig, skojskoj. Efter tävlingen stack jag, Linda, Johnny, Anton och Fredrik hem till Ida. Vi badade, solade och grillade och hade det bara almänt trevligt. Efter middagen kom Johanna också och så sov vi allihop i Idas källare.
   Idag har vi varit ledare och gått markörer. Solen har varit grymt varm och allihopa har fått fulaste brännorna, haha. När vi badade hela bunten så var allas fötter skitvita och benen bruna och fina, soo sexy. När småttingarna gått hem somnade jag och Johannorna i sofforna, jag vaknade av att mor min ringde och så gick jag och pratade lite med Viktor. Då ville han väcka Johanna så han tog min mobil och stoppade musik upp i öronen på henne, snällt snällt haha :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska duscha när duschen blir ledig och sen hoppa i säng direkt, är grymt trött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis grattis (:

2009-06-25 @ 12:45:09
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0