Hasta La Vista, Baby

Nu blir det blogg uppehåll igen, i hela två dagar. Mitt schema är så fullt att det snurrar i skallen på mig, jag har ingen kalender heller utan håller mitt schema i huvudet vilket är rätt så jobbigt. Men nu ska jag iallafall spela tävling idag, mot Ida, båda vi går vidare hur som helst för vi är dom enda i vår åldersgrupp. Efter det ska vi vara ledare och efter det sticker några hem till Ida och sover över, myspys. Imorgon är vi ledare för småttingar igen hela dagen och sen kommer jag hem. Då kommer jag förmodligen vara helt död. På torsdag ska jag till golfklubben igen och spela en till tävling på lilla banan. Jag har träningsverk efter första dagen, vad kommer jag ha i slutet av veckan? haha.


Övernatting med dom här

Och kanske dom här

Nu måste jag kila iväg till bussen, puss och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0