Inga klagomål, bara en massa njutning!

Hali halå. Idag fick vi sluta tidigare och jag är glaaaaaaad. På slöjdlektionen fick jag ett "mm..okej..bra" vilket är grymt för att vara mig! Jag fick ett "bra" liksom. När vi slutat så tidigt så passade jag på att åka ut till golfis, jag och Johanna chippade lite smått och sen gick ut och spelade på lilla. Som vanligt blev det flum på sexan, hahaha.

Nu ska jag gå och njuta av att jag inte längre har några läxor, och att mina sista lektioner imorgon kommer bestå av film och städning. Nedräkningen börjar närma sig noll och jag längtar galet. På fredag och nästa onsdag ska jag vara ledig också så jag har inte många dagar kvar asså! Jag kommer ihåg när vi fasade för den här dagen i sexan, alla skulle sakna varandra så mycket och behöva börja i den nya "skitklassen". Det är ingen skitklass längre, jag tycker faktiskt om den väldigt mycket :)
Emma, jag förstår att det verkar sorgligt för dig att sluta skolan med dina vänner, men tro mig, det går över rätt så fort! Jag tror inte att det är så stor skillnad mellan 6 och 9 år heller :)

Lyssna inte på Sandra, rösta på mig istället :D


Min käre vän

Det här är resultatet av uttråkad väntning :) (vackert ord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0