Ingen midsommar utan regn

Det var länge sen nu, jag har varit fullt upptagen med roliga saker, haha. Jag och Ida och mina kära föräldrar har åkt ut till stockholms skärgård över midsommar, på Gränö lärde sig Ida. Såklart blev det regn på midsommar, men det var ju knappast något nytt. Dock blev det strömavbrott vilket var lite nytt, hahaha. Det öste ner regn och efter ett tag dog elen, den var död i 5 timmar så middagen behövdes göras lite kreativt. Pappa och Patric fick ställa sig ute i spöregnet och försöka grilla medan mamma och Mia och Gunne ställde sig och kokade potatis på vedspisen. Men vi fick mat till sist, runt 11 nån gång haha. Jag har haft jättemysigt, nu blir det bilder istället för en massa text om vad vi har gjort :)


Ida & jag, mitt hår är gigantiskt

Mamma & Pappa i la båt

STHLM's skärgård, väldigt fin

Det blev mycket båtkörning, skitakul

Lite kubb blev det också

Pyttelite solning kunde vi klämma in i schemat, haha

favoritbilden asså

Jag och Ida stod för femkampen, då skickade vi ut dom andra i roddbåten

Flytvästarna var på väldigt ofta, mjukisbyxorna också

Nu orkar jag inte ladda upp flera, det lär väll komma senare.
Puss på er, hoppas ni mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0