Jag drar mig i kändisarnas kretsar

Jag har sett väldigt många kändisar på sistone känns det som. Tre stycken vad jag kan komma på. Först var det Annika Sörenstam på golfklubben, hon skulle inviga sin hörna där och hälsade på oss. Sen var det Lasse Åberg, han från sälskapsresan, han träffade jag och papsen på igår, också på golfklubben, och han frågade fall vi hade tappat en grej som låg lite längre bort haha. Och så nu idag när jag och Emma är och cyklar i jakan åker vi förbi Nina från robinson, jag tror hon heter så va? Hon gick där med sin hund och en kille och log, haha det var ballt. Dom andra två har jag träffat förut men nu en robinsondeltagare liksom, det är fetch (moaha kollade på mean girls igår) :) Jag är på ställen där kändisar är asså, så är det bara!





I Am Cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0