Min stackars mobil :(

Goooood mörgön, god mörgön, god mörgön. Hur mår alla trevliga? :)
Idag har jag inga planer alls, det kändes som om min helg var helt fullpackad med saker men det var nog bara för att det var studentfest igår. Vi åkte iväg till ubg och kom dit en kvart tidigare eller så, vi fick grymt dåliga platser, haha så jag, Jessica och Jessicas pojkvän Tobbe mosade oss fram lite. När utspringet började så höjdes alla skyltar och massa kameror så vi fick inte så bra bilder. Sen mosade alla sig igenom där vi stod och fick lite bättre bilder, fast Johanna såg vi aldrig. VI höll på att bli nedsprutade med öl några gånger, sen letade vi efter Johanna. Vi hittade henne sen hos alla andra, efter det gick vi iväg till flaket och det ser så roooligt ut, haha. Hemma åt vi flera ton mat och jag var proppmätt hela kvällen. Nånstans därimellan slutade min mobil fungera, jag kan inte längre skicka sms. Jag kan ringa, ta emot samtal och ta emot sms men inte smsa själv, det är jobbigt! Vetifan vad som har hänt.
Men men, bilder kommer väll kanske senare, nu ska jag gå och gråta över min mobil, haha :D kiss, beso y puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0