Nu börjar sommarn!

Nu har vi slutat skolan, vi är så duktiga! Inte ett enda IG från oss flickor. Grymt bra, hahah inte för att jag nån gång på världskartan skulle tro att Elin, Helena och Amanda skulle få ett IG (förlåt Sandra) hahaha. Vi kollade på konsert och sen gick vi till gamla goda Lundskolan. Jag, Helena och Sandra snackade minnen medan Amanda blev sura på oss. Nu gick vi hem för lunch och sen ska jag nog ut och grilla med Helena och Sandra och några, vet inte vilka. Imorn blire gööölf, vill åka ut nu också men jag såg precis att det spöregnar, kram.


superlockigt hår idag. Och min tröja, jag råkade faktiskt bara ta den, det var inte med flit.


Haha, den här bilden får mig att tänka tillbaka på förra sommarn av någon anledning (om man klipper bort Pohlman bara, haha han såg inte så glad ut)

Kören

Elin var awesome!

Bilder från Sandras bloggish :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0