"Ooh, who's that hottie in the mirror?"

Hemma från stan med Tove liten :) Vi har fått två stycken lappar om EU-valet, "glöm inte att rösta på söndag!!" haha vi ser tydligen gamla ut, eller så ville dom att vi skulle ta hem lapparna till våra päron, haha. 
   Jag tycker synd om alla som tog studenten idag asså, hoppas verkligen på bra väder imorgon. Nu såg vi minst fem studentflak som desperat försökte festa lite. Eller dom flesta stod och frös men så var det typ 3 stycken på varje flak som hoppade runt och försökte få med alla andra, haha.
   Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, njuta av livet kanske :) haha

Tack Sandra for my design (:


Min sydda kjol, haha ;D

Föresten, jag vill väldigt gärna vara kort just nu känner jag, haha. Jag blir så galen när jag ser massa snygga högklackade skor och vill så gärna ha, men jag blir 7 meter. Aaah vill vara 10 cm kortare asså!

Kommentarer
Postat av: Tove

denna dag var mycket intressant :D

2009-06-04 @ 20:16:00
Postat av: Tove

och haha, vilken söt kjol :)

2009-06-04 @ 20:16:34
Postat av: Sandra

Det är fint att vara lång (:

2009-06-04 @ 20:34:35
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Nickee

fin kjol X'D

2009-06-04 @ 21:20:25
Postat av: Jennifer

haha ja Tove, väldigt intressant :D

jag vill ha klackskor Sandra :)

Tack Niko (: haha

2009-06-04 @ 21:31:23
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0