RESPEKT

vet folk vad det är för nåt eller? Inte i min klass iallafall, eller jag ska inte säga klass för det är långt ifrån alla, det är fem speciella och jag blir grymt störd. Kollade på film idag på svenskan (och engelskan), när en viss människa kom in i rummet blev det väldigt irriterande. Dom snackade hela tiden och jag och Lollo sa till dom flera gånger, jag skrek på människorna ett antal gånger också men dom bryr sig inte ett fucking piss.
Haha i förra inlägget skrev jag att jag tyckte om min klass, och det gör jag, bara inte en viss människa.

Så, nu är jag avreagerad. Nu ska jag ta och städa mitt rum och sen sticka ut i regnet till Storstaden. Imorgon har jag sovmorgon och ska typ bara vara i skolan i en timme, najs bajs. Sen blir det studenten, hoppas på sol!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, fyfan vad respektlöst, blir så jääävla störd på det

2009-06-04 @ 14:45:52
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0