Schemat liksom

Helluue. Nu blev det sådär jobbigt att skriva igen, vet inte vad jag ska skriva om. Jag somnade när vi kom hem, då drömde jag att jag och mamma skulle gå till tåget hem från Bro-Bålsta och för att komma dit behövde vi klättra över staket och gå över tågräls. För att komma över staketen fick vi äta kex som gjorde att vi kunde flyga, men dom räckte inte till så vi landade på ett av tågrälsen. Sen i drömmar går man ju alltid i slomotion och allt, sen vaknade jag, hoppas vi överlevde haha. 
Imorgon blir det jobb i kiosken och sen spel på banan om det inte blir skiiitmycket regn. Kollade på vädret och det skulle typ spöregna imorn och på måndag, kul..
På måndag vet jag inte vad jag ska göra, ta det lugnt kanske.
På tisdag ska vi spela in Sollentuna och sen blir det möte på kvällen om lägret veckan efter, gud vad kul att vara ledare, hihi.
På onsdag ska jag spela tävling
På torsdag till söndag ska jag åka till skärgården med Ida och familjen, mysigt.
Då vet ni det, haha. Det var mest för min egen skull, men det är alltid trevligt att veta :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju alltid skriva om hur mkt du älsakr mig :)

2009-06-13 @ 20:55:44
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

Najs najs :)

2009-06-14 @ 19:45:54
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0