Solen skiner, himlen e blå..

..åh vad det är skönt att leva då.

Hihi nu kommer lite sol minsann, sköönt. Jag hoppas på att få besök av Emma idag, men det känns lite tveksamt. Hon skulle till tandläkarn halv fyra (vad är det för himla tid? mitt på dagen) och jag ska iväg på "möte" klockan sju, måste väll åka runt sex. Så jag hoppas på innan men vi får se. 
   Jag tycker att mitt nya simkort borde ha kommit nu. Papi beställde det för rätt så länge sen, när jag har fått det kan jag förhoppningsvis smsa igen. Saknar det haha. Nu råkar jag skriva typ ett skitlångt sms, sen skickar jag det och inser att det inte funkar, då måste jag skriva om aaaallting i ett mms istället, irriterande.


Haha då/nu, it brings back the memories

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har tagit båda bilderna! :D

2009-06-16 @ 14:16:44
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0