This is what I want dude!

Hallå där. Jag är hemma från träningen nu, vi slog lite grann sen blev det glassätande. Det brukade vi jämt få när vi var yngre på sista träningarna. Så det var mysigt.
   Jag har tänkt på en sak. Det känns inte alls som sommar tycker jag. Förra sommaren var vi på vallen typ varje dag efter skolan och mös, nu är det sol på helgerna och regn och skit i veckorna. Förra avslutningen gick vi till vallen när vi hade fått sommarlov, vad ska vi göra nu då? Det ska ju typ bli regn. Solen måste komma snart asså, jag vill ha sommarlovskänslan, annars känns det ju bara som höstlov typ, det är inte lika kul :)










Det här var förra sommaren, eller innan sommarlovet. This is what I want!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0