Vi är knäppa

Haha jag och Johanna gick ut och spelade future tour i spöregnet. Det var blött och det var kallt, men vi led igenom det och vi överlevde. Haha puttade skitdåligt och slog kort, men det skyller vi på regnet. Innan det satt jag i kiosken, där hade jag ett element att sitta bredvid men det var ovanligt långtråkigt eftersom ingen går ut och spelar i detta väder. Så jag satt där ett tag och läste bok och gjorde suduko och sen fick jag sluta tidigare, sköönt! Tycker synd om Linda som behövde gå ut och sätta sig där sen..Nu när jag kom hem valde jag mellan att ta en varm dusch eller lägga mig under ett varmt täcke, jag valde täcket. Och fan vad jag kan sova mycket har jag kommit på. Jag gillar att dagdrömma tror jag, och när jag gör det somnar jag jämt haha. Så nu har jag sovit i några timmar, najs bajs.


Bara för att visa hur kallt det var (klick om ni är intresserade)

Och Johanna som inte ville vara fotomodell idag -.-

Titta vad jag hittade på vår tomt! Smultronen kommer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där fotomodellen du har skaffat dig har en näsa som är lika lång som Eiffeltornet är högt. Inte helt ok! :/

2009-06-20 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0