3000 meter vafan

Guuuud vad gårdagen var jobbig! Jag har sprungit 3 km, jag är stoolt över mig själv asså. Jag känner mig helt ur form och har knappt tränat alls på 4 veckor, och att jag kom in på under 17 minuter (som var Johannas mål) gör mig faktiskt liite stoltare. Nu har jag iallafall träningsverk som bara den, vi gjorde massa annat fysskit. Som t.ex. dips, är det någon i hela världen som klarar av det? haha, ja det finns det: Linda och massa killar, men inte jag asså, jag klarade inte ens EN. Jises vad jobbigt det är, jag går ner sen kommer jag inte upp. För dom som inte vet vad det är så kan jag faktiskt inte förklara här tror jag för det blir nog lite för svårt för mig, som måste gestikulera lite, hahaha :D
   Efter fysen igår stack jag hem och bara slappade, den här helgen har jag behövt gå upp halv åtta på lördagen och åtta på söndagen, snacka om jobbigt! Men som tur är har jag inga läxor i helgen, förutom SO, så jag kunde ligga och titta på när Linda Rosing blev blåst av massa killar, hahahaha det var väldigt roligt.
   Och idag gick jag upp grymt tidigt, duschade, tänkte platta håret men satte mig här istället, jag orkar inte :)

Hejdå sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0