Dormyyyyyy

Jag orkade inte blogga igår :) Efter varje dag på jobbet så är jag helt slut, jag har ont i mina fötter för att mina skor inte har några sulor, och om jag cyklar så dör jag av trötthet och/eller kyla. Och bara för att jag inte cyklade igår så var det sol hela dagen. 
   Jag åt iallafall lunch med Amanda och Johanna på Ikea, Danne och Viktor var också med ifs men det var inte så många ord utbytta där, hahahaha. Efter det jobbade jag på och jag och hon som jag jobbar med gjorde klart alla kläder! så jag fick sluta tidigare, wohoo!!
   Idag är det REA, oj oj, jag känner mig nervös på nytt nu. Det kommer krylla av folk och vara helt galet, jag kommer få springa och hämta headcovers och lite sånt :) Så  nu måste jag packa min kära matlåda och sen bege mig iväg till bussen, det var mycket skönare att åka buss än att cykla (a).

Dagens lycka: SOLEN SKINER!
Dagens förhoppning: ingen snöö, tack
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mm, skönt att solen skiner :)

2009-03-26 @ 11:59:57
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0