Du e min maaan

Träning idag, för vääldigt länge sen känns det som. Vi tränade på, ganska lat träning faktiskt, och oseriös, som vanligt. Efter det åkte jag och Emma till jakan och svullade lite på Burger King. Emma köpte en foundation, tyvärr samma som hade gjort henne till en morot, hahah. Stackarn, jag hoppas du kan byta den. Jag köpte en present till min kära syster som fyller år på tisdag och ett puder till mig själv eftersom jag har lånat min (andra) syrras i en vecka nu och hon blev ganska arg när hon upptäckte det (a).
   Jag och Emma har snackat om totalt ointressanta saker idag och har kommit på oss själva med att hitta på massa skitsaker som vi säger om någon börjar säga något, haha. Och på träningen snackade vi med lite olika vackra dialekter, otroligt duktiga var vi. 

Nu måste jag städa, fast jag städade typ igår? Det går inte att hålla rummet städat när jag praoar, jag är för trött och orkar helt enkelt inte. Juste, imorn är det prao, jag längtar :) Jag tycker om min praoplats faktiskt, so i se you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0