Flummdag som bara den!

Igår kom Amanda och Elin hit, ooch som jag förutsåg (eller nåt sånt) så gjorde vi absolut ingenting som har med skolan att göra, haha. Elin- du hade fel, jag hade rätt! :D Istället svullade vi gaaalet med muffins och smält choklad, men jag gjorde tydligen chokladen fel massa gånger så jag fick all klagomål :o haha, efter det kollade vi på trevliga videos som jag och Amanda och Helena och Hanna och alla möjliga människor har spelat in på min webcam, för typ 7 år sen.  Men sen jobbade vi faktiskt lite matte! jag gjorde två tal, Elin 4 och Amanda läste i sin NObok. Efter det stack vi till vallen och filmade otroligt vackra filmer, men jag tänker inte säga vart ni kan hitta dom för det är pinsamt (a). 
   Vi började på en vacker fotografering också men sen kom vi på att dom hade match om mindre än en timme och jag hade träning, så vi spred oss ganska så fort. Efter träningen kom Tove och Johanna hit, jag och Tove skrev en sång, GRYM!
   Så nu måste jag alltså plugga, jag ska på golfträning och sen ska jag och Tove gå och försöka sälja våra lotter som vi fick med innebandyn, lycka till! någon som vill köpa kanske? (:
PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

jag gjorde faktist fem tal (A)

2009-03-22 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0