Första dagen i skolan ;o

Idag är första dagen i skolan på lite mer än 3 veckor. Det känns nästan som första dagen på året, haha. Jag gick upp tidigt idag, vet inte varför. Så behövde jag fixa med mina örondroppar själv, men det var väldigt svårt kan jag säga, haha.
Jag ska väll gå till sandra typ 8.55 eller nåt sånt, ska bara sminka mig lite smått sen är jag klar. Så eftersom jag inte har något att göra kan jag skriva lite listor, moahah, fast jag tror inte att någon är så intresserad iförsig :).
 Efter resan;
   Ny favoritfrukt: Ananas
   Ny favoritgrönsak: Majs
   Nytt favoritgodis: Toblerone
Inköpslista (det jag kommer ihåg);
   Det i något annat inlägg
   En klocka (första någonsin tror jag :o)
   En beige tröja med stjärnor på
   Ett gult linne/tunnika
   Svarta jeans
   Ett blommhals band, grönt
   En elefant
   Haha, någon stearingrej av min hand (fast den köpte pappa)
   Två örngott till prydnadskuddar
   Vita solbrillor
   Vita skor med mönster på
   Skräddarsydd, lila klänning (också pappa)
   7 nagellack (För typ 100 bath = 25 kronor!) 
   Toblerone, på flygplatsen :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0