Galen match

Oj oj, matchen idag var heeelt galen! så sjukt, hahaha fyfan vad roligt det var. Massa utvisningar hela matchen, 92:orna i mitt lag skrek och fick utvisningar, motståndarna fick dubbelt så många utvisningar för att dom körde boxningsmatch typ. I slutet körde vi 3 mot 3 för att alla var utvisade, hahaha.
  Innan matchen gick jag med Tove när hon delade sin reklam, jag smet in till några hus och plingade på och försökte sälja mina lotter, och jag lyckades! klar med allihop, tjohej :)

Vad har hänt med Robinson? Jag kollade på det nyss, det är som värsta skräckfilmen alltihop. Förut brukade det ju vara glatt och trevligt men nu kommer dom med värsta läskiga musiken och filmar lite skrajjigt sådär, så det var inte precis så som jag ville se det, men men, dom skulle tydligen ändra det här året sa mor min..

Imorgon är det match mot Täby C, hoppas Johanna bråkar med "lilla My" igen så man får lite underhållning under matchen, hahaha. Men den ska vi vinna, annars blir jag väldigt oglad :) Idag vann vi med 5-1 föresten, jag spelade med 92:orna, deras sista match i serien, dom kom tvåa nu, tjoho på det med (:


Jag gillar människorna på bilden och jag gillar vädret, kan det bli bättre? :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Japp, bildkavlitén kan bli mycket bättre ;) :P<3

2009-03-22 @ 15:25:49
URL: http://raspberrycake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0