Hemma nu då

Jaha, nu var jag hemma igen då. Väldigt tråkigt faktiskt, det sköna är väll mig säng, en varm dusch, mjölken och att man kan spola här, haha. I Thailand behövde vi slänga toapappret i papperskorgen för annars blev det stopp (jag vet att det var precis det ni undrade över (: )
   Trodde resan hem skulle bli helvetisk faktiskt, men det blev underligt nog mycket skönare än resan dit. Jag sov mer än halva vägen och det var skönt. Men jag har typ fått vatten i örat eller något sånt så vi gick och kollade det hos läkaren där borta och han sa att det var en infektion, det gör asont vid vissa tillfällen och hela huvudet dunkar. Så därför trodde jag att jag inte skulle klara av hemresan. Just då hade jag feber också, haha en sköterska kollade min feber, så hade jag 38,3 och hon ba "oh oh, high fever!" haha, väldigt hög tycker jag :). Nu har jag iallafall fått ännu mer tabletter och några örondroppar också så jag hoppas att det går över väldigt fort! En vecka sa doktorn där. Får väll se hur skolan går på måndag också fall jag kan vara med på idrotten (: och fall jag kan höra vad någon fröken säger eftersom jag är halvdöv nu.
   Idag kom jag hem hit 08.10 svensk tid, alltså 02.10 thailändsk tid. Som tur var sov jag ju på planet så jag var inte alltför trött. Somnade ändå i min säng en liten stund när jag behövde värma mig under täcket. Det känns helt hemskt att vara tillbaka här, man undrar fall det verkligen var härifrån man åkte, fan vad kallt det är! Men jag antar att jag snart vänjer tillbaka mig. När vi sen kollade på bilderna därifrån ville jag tillbaka genast. Jag bjuder på bilderna senare när jag orkar ladda upp dom här. Ska ta och sätta mig och plugga ännu lite till och så måste jag ta en dusch! varmvattenberedaren där borta var lika liten som min dataskärm så jag fick aldrig duscha i varmvatten.
   Imorgon ska jag kika på mitt käre lag som spelar innebandymatch, lockade med Sandra också men vi kommer sitta och plugga där, hahaha. Himla SO bajs -.-

Och förlåt för att jag skriver så mycket, jag föredrar själv att läsa korta inlägg men just nu har jag så mycket att skriva om känns det som så det blir lite småmycket sådär. Vi höres senare liksom :)

Kommentarer
Postat av: Emma

"Förlåt att jag skriver så mycket" det är ju underbart ;D haha nice att du kommer och kollar, kom på att jag kanske borde ta och sova lite nu eftersom att det är helt otroligt tidigt..

2009-03-07 @ 23:42:23
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: elin

welcome to sweden pepparkaka :D

2009-03-08 @ 00:30:32
Postat av: tilda

fin blogg! ;D

2009-03-08 @ 12:29:26
URL: http://bytilda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förlåt käre Jennifr för att jag var för lat för att masa mig upp ur sängen i morse :)

2009-03-08 @ 12:35:31
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0