I am good

Jag är duktig. Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag har jobbat, hårt hårt, och sen kommit hem. På vägen hem bestämde jag mig för att plugga SO när jag var hemma, och se där, nu har jag gjort det! Helt otroligt, slut på framskjutandet. Fast det är långt kvar iförsig, men nu har jag iallafall börjat, och jag är glad :).
  Snart ska jag vara ännu duktigare och sticka iväg på träning och vara superseriös, vi får väll se hur det går, haha. Men nu ska jag följa Emmas lilla nya motto "TÄNK POSITIVT!". Det behövdes när vi skulle göra våfflor igår och jag och hennes bror trodde att vi skulle göra bort oss ganska rejält, haha. Och det gjorde Emma också, hahahaha fyfan. Men det ska vi inte ta upp nu. Istället ska jag återgå till mina länder.
Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bra, POSTITIV inställning Jennifer, POOOOSITIV INSTÄLLNING!

2009-03-30 @ 19:42:11
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: amanda

Haha, jäklar, jag har inte pluggat ett skit under hela "lovet". Jag ska nog ta och börja imorgon ;)

2009-03-30 @ 21:04:52
URL: http://raspberrycake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0