Imorgon, Idag, Igår

Aah, upptäckte för cirka 11 minuter sen att jag hade glömt min praolapp i skåpet. Så jag var tvungen att cykla tillbaks till skolan och hämta den, tur att jag slutade tidigt idag! Fast när jag kom dit låg den ändå inte där så jag behövde gå upp till receptionen och be om en ny, hahaha. Nu har jag den och håller på att planera hur jag ska hinna med alla mina läxor? SO:n fattar jag inte riktigt vad som händer faktiskt, jag ska till skolan imorn iallafall och göra någonting, vet inte vad. Sen har jag NOprov imorn också, kunde allting hur bra som helst för en vecka sen men nu  kommer jag inte ihåg så mycket (: shit, för 2 veckor sen var jag i Thailand, kan det stämma? Tiden går så himla långsamt nu när jag har kommit hem, kan bero på att jag inte har en enda ledig stund typ.
   Imorn har vi reflektionsdag, jag vet inte fall jag hinner träffa Elin, Sandra och Amanda då men Elin mutade mig med muffins och saft så jag kanske kommer, hhahahah :D Hon höll på hela dan och tjatade på mig att jag måste komma, så vi får väll se :)
   Idag gick vi till vallen efter skolan, det var kallt! men lite mysigt att få återuppleva lite gamla minnen, haha. Vi spelade lite fotboll, fastfrusna där vi stod och hade det lite trevligt. Men sen dog jag och jag såg att Sandra stod och skakade av kyla så vi cyklade hem.
   Igår bakade vi muffins på hemkunskapen, jag råkade slänga sleven i diskhon och då blev Zacke jättearg på mig för att han inte fick slicka, hahaha. Så nu går han runt och är lite småsur på mig hela tiden haha.
C U


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer imorron !!!!! Annars........

......................................

missar du muffinsen :P, haha :)

och vi ska jobba seriously <3

2009-03-19 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0