ingen sol idag :O :O

Nej, sa ar det. Inte kul. Istallet har jag, min mor och mina systrar varit ute pa promenad och shoppat lite i nagra timmar. Det var ocksa trevlig. Men alla har sager typ "men det ar bra att vara ifran solen ett tag, det ar ganska skont" men hell no, det ar inte skont, jag ar inte ens brand, i want soool. Men men, jag overlevde dagen iaf och ska snart kila ivag for middag. Inatt var det aska och regn forresten, det var nog darfor det var sa malningt och ingen sol. Jag har frysit, for forsta gangen har..
   Och jag tycker att det ar grymt svart att veta vad jag ska skriva, vet jamt massvis med saker men sen nar jag val sitter har sa kommer jag inte pa nagonting.
   Jag har malat mina fingernaglar och tanaglar rosa idag. Min klanning vet jag inte om jag har skrivit om men jag var och testade den igar eller forrigar och den var fin, tycker jag iallafall :) Ska prova den tva ganger till pa mandag och tisdag. Och usch var jag far angest, jag vill verkligen inte hem. Jobbade SO idag, och da blir jag pamind om skolan och kalla vadret och allt och da dooooor jag, faktiskt :)
   Ska skrva en halsning till Sandra har sager hon nu :) sa hallaa (: jag kan ocksa halsa till alla andra trevliga manniskor dar hemma ocksa (inte till dom otrevliga).
   Igar fick jag sova pa nedervaningen ocksa. Det finns 4 sangar pa overvaningen och en soffa dar nere. Det var min tur dar nere nu, och dar uppe finns det AC men inte dar nere sa det var ingen trevlig natt kan jag saga, ska inte klaga pa varmen men nar jag ska sova vill jag faktistk inte ha det svettvarmt sa jag inte ens kan ha ett lakan pa mig eller ens en troja. Men nu slipper jag den i tva natter till sen ar det min tur igen, tjoho!
    haha jag tror inte att det ar nagra regler pa moppekorning har assa. Man ser folk som sitter 5 stycken pa en moppe och kor hur fort som helst. Har inte sett nagra vagskyltar an assa, trafiken ar laskig. Ocksa polisen sitter 2 stycker pa och inga hjalmar, haha. Och pa ta om laskig trafik sa har vi akt med en skitlaskig man tva ganger. Vi aker i tuktuk, vilket ar en liten bil pa tre hjul som ser ut som en tivolibil. Och sista vagen till var grind ar jatteguppig, hela vagen korde han fort och vi satt dar bak lite halvskrajja sadar, men sen sista guppiga biten kor han pa sa in i helvete och vi skriker och fan vad laskigt det var, kunde fan ha dott dar. Bilen hoppade och han fortsatte gasa, sa Jessica tar sin knytnave och ska knacka pa fonsterrutan mellan oss och honom och sa finns det ingen sa hon var en halv centimeter ifran att sla till honom i skallen ,da skulle han sakert kort ihjal oss, haha. Han ar laskig :D Och sen igar kvall nar vi skulle hem sa kollade vi efter en tuktuk ett tag men den enda som fanns var han. Dar hoppade vi in dar och sa "not so fast this time" och han fick varsta arga blicken a ba "you cancel and you walk!" och vi fortsatte "no, no we dont cancel, just not so fast" och sa stirrade han pa oss och da hoppade vi ut, haha. Och ja, nu gor jag varsta grejen av det har men jag har inget att skriva. Sa ciao dudes and duddetas, eller nagot sadant trevligt (: kiss and hug <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett råd till dig är att plugga ganska mycket, då kommer du ha det väldigt najs när du kommer tillbaka :)

Du verkar ha det väldigt najs :D

2009-03-01 @ 12:58:51
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit ofta plugga på en semester?



Första gången du frös... din bananfluga! Här fryser man till och med när man sitter i bastun..

2009-03-02 @ 12:12:01
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0