Jag äter glass (:

Halloj!
Riktigt härliga känslor man får idag asså. Vi stod och sola ett litet tag idag, även fast det fortfarande är iskallt i luften så känner jag minsann att våren/sommaren är på väg, wohoooo!
Men innan jag kan glädjas av det så måste jag bli av med mina 1000tals läxor. Jag behöver faktiskt hjälp med en svenskaläxa här nu, ett bildspråk? säg exempel please! för jag är inte så himla grym. Och inga miljöbeskrivningar nu.
Tills imorn har jag fem läxor tror jag. Och idag gjorde jag två stycken SO grejer, namngeografi typ. Det gick nog ganska bra tror jag. Sköööönt att vi har reflektionsdag på fredag och slutar klockan ett imorn iallafall! Sen så är det dags för prao och påsklov, det är riktigt himla najs.
   Nu blev det bara lite snack om mitt plugg, men jag har faktiskt inget annat i min hjärna för tillfället. Idag har jag ingen träning heller så det blir mera tid för plugg. Jag tycker faktiskt att det är grymt skönt utan träning idag, annars har jag träning varje dag. Eller ja, varenda dag förutom onsdagar dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0