jag har 14 myggbett

Kollade på innebandymatchen idag dårå. Sandra fick jag dock inte med mig för hon sov -.- men men, dom vann iallafall! det var otroligt nervöst att sitta på läktaren istället för att spela ju :o mitt hjärta dunkade så hårt så jag kände det i hela kroppen, haha. Men nu är vi uppe i division 1 säger min tränare iaf, och det är ju grymt! Jag hoppas jag kan träna på tisdag för jag längtar massvis efter innebandyn!
Efter det åkte jag till outlet med min mor, skulle hitta lite Marian Keys böcker hade jag tänkt. Men när jag kom dit fanns det bara 3 stycken av henne, en hade jag redan läst och dom två andra verkade grymt tråkiga..sen sa Emma till mig att dom var det också efter att jag hade köpt en av dom. Haha, får väll se. Jag gillar sättet hon skriver på så den kanske blir aningen bra ändå, den kanske bara är dålig jämfört med dom andra (a). 
   Jag grät igår när jag packade upp min resväska. Eller ja, några tårar föll iallafall. När jag kände lukten av huset därifrån, och la in alla sommarkläder och bikinisar längst in i garderoben, samtidigt som jag stod där med mina tjocka mjukisbyxor och tjocka mjukiströja..
   Aja, jag fick lite beröm för min bruna hudfärg idag ändå. Även fast jag inte tycker att jag är sådär jättebrun då. Nu ska jag plugga SO, jag gjorde inte det på matchen, haha konstigt? Och jag känner att jag gärna vill sova snart. Det är svårt att ställa om sig efter tiden asså :o Och min säng är så mjuk och skön och imorn måste jag upp tidigt för skolan. Fast vi har ju iförsig sovmorgon tror jag..men ändå.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att du var ledsen, men samtidigt så kommer det väl bli skoj att träffa alla människor igen? :D

2009-03-08 @ 21:42:54
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart man väljer utomlands (a)

2009-03-09 @ 18:43:02
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0