Lördagsstress

Jaha, igår var det en stressig dag, och jag är otroligt lättad över att jag inte har något mer planerat idag efter mitt golfläger. Jag kom iallafall dit igår med tjocka golfkläder, för att jag trodde att vi skulle spela ute. Men när jag kom dit var det bara jag och Johnny som trodde att vi skulle spelat så alla andra satt i jeans och strumpbyxor typ ^^ Så det blev lite skämmigt, men jag överlevde.
   Istället för golfen fick vi lyssna. I tre timmar fick vi lyssna på en kille som är caddie och som har rest runt i världen. Det var ju såklart intressant men sista timmen sov jag typ. Efter lunch fick vi också lyssna, på lite regler och tävlingar. Det var lite mer givande för min del faktiskt.
   Sen stressade jag hem iallafall, vi skulle kidnappa Tove, moahaha. Så jag kutade in, skrek "hej" till gästerna som satt där, bytte om och hoppade in i bilen. När vi var där öppnade Toves pappa, han hjälpte till att sätta på tove skidglasögon så att hon inte såg någonting, och vi hörde från övervåningen "nej, pappa vad gör du? vad händer? hallå?", hahaha, och Sandra kunde inte hålla sig för skratt så Tove upptäckte att det var Sandra där sen :D.
   Tove fick iallafall åka buss med musik i öronen och ögonbindel. Vi åkte till jakan och där satte vi oss och käka på en restaurang. Väldigt trevligt tycker jag :)

Vi bänkade oss sedan framför tv:n hos Tove och hejade på melodifestivalen, seriöst, vad är det för låt som vann? När vi upptäckte att Caroline af Ugglas med "snälla snälla" faktiskt kunde vinna så skrek vi allihop. Jag har aldrig skrikigt på melodifestivalen, men den låten fick ju bara inte vinna, själv tyckte jag Alcazar (hur nu dom stavas). Så vi skrek tills vi såg att hon inte hade vunnit, men då skrek jag lite till när jag såg vem som hade vunnit, usch usch.

Bilder kan ni få hela TVÅ stycken, för jag kan inte ladda upp tydligen -.- suck, det händer alltid något skit, dom här är från Sandras blogg iallafall.

Haha, en vacker bild på restaurangen.

Emma och Sandra ska alltid göra något trevligt  :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är klart :) Fyfan vad vi skrek när snälla snälla höll på å vinna asså.. min hals XD

2009-03-15 @ 13:13:49
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi är så jättefina allihop :)

2009-03-15 @ 16:04:59
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: L.

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2009-03-15 @ 16:25:43
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0