Måndag

Jag fick tillbaka mitt musikprov idag, VG- och jag är faktiskt besviken :o jag fick faktiskt bara två fel på en grej sen så skulle jag räkna takter och det missade jag, men takter är MVG och jag gjorde ju bara två fel så jag borde inte fått något himla minus, men Sandra sa att hon förstod varför, det gjorde inte jag :)
   Jag har träningsverk i hela kroppen, förstår ni. Det är lite småjobbigt, men ändå ganska skönt för nu känner jag att jag har jobbat, moahahaha. Ska snart sticka iväg på träning igen, men det ska nog inte bli så jobbigt, förutom om vi kör den där grejen när man ska gå upp och ner i trappan hela tiden, då lär det nog kännas!
   Nu ska jag softa framför TV:n med min sista, käraste tobleronebit. Men vad har hänt med One tree hill nu då? Dom har slutat sända det klockan fyra på femman nu sen jag kom hem och nu finns det ju inte så mycket roligt att kolla på :o Inte bra, inte bra!


Haha, en av min och Emmas trevliga plastpåseåkning, ganska länge sen den här dårå :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det beror väl på vad du hade fel på? Om du tror att ett mellanspel är ett stick kanske det inte är så bra, det visar att du inte förstått en del. Om du tror att ett mellanspel är början av en vers är det kanske däremot lite mer förståeligt.

2009-03-16 @ 18:08:26
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack älskling!!!

2009-03-18 @ 22:12:17
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0