Min klocka har gått sönder :(

Jag menade prydliga förut, inte pryda hahaha :D
   Men min klocka gick nyss sönder, nu är jag inte glad längre, jag tappade den på golvet och så lossnade glaset och nån rund grej, så försökte jag leka lite meckare men det gick inte, dom som gör klockor måste vara väldigt duktiga på småsaker. Eller nåt sånt.
   Nu har jag gjort mig i ordning klart och ska sticka om 20 minuter. Jag vaknade tidigare än när min klocka ringde idag? Jag går och lägger mig för tidigt så jag vaknar så tidigt. Haha Sandra vänder på dygnet så att hon är uppe hela natten, jag vänder på det åt andra hållet så jag sover hela kvällen och är uppe på morgonen, vad är bäst? ;p jag vet faktiskt inte, haha. 
   Jag hoppade över träningen igår för att jag var helt död i fötterna efter att ha stått upp hela dan. Hoppas att mina fötter överlever idag då, har träning idag ocksåå :) Funderar på att kanske gå och hälsa på Amanda också när jag har slutat, eftersom hon slutar en hel timme efter mig (a).

Jag återkommer när jag har kommit hem och jag orkar, igår var jag död (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0