Our first summer

Halloj.
Nu har jag mosat i min kropp i en hemsk klädsel, hahahahahaha. Måste ju se lite golfig ut men jag ogillar pikeér starkt, alla andra dagar har jag använt V-ringade tjocktröjor men dom är slut i min garderob nu, haha. Så att idag kommer jag väll inte trivas med mina kläder, 1, för att dom är obekväma 2, för att dom inte ger min kropp så charmiga former. Och nu blev det massa skitsnack om mina kläder bara.
   Jag väntar iallafall på att mamma ska vakna, eller jag hoppas på att hon ska vakna innan jag går. För jag vill få en inbakad fläta, och jag kan inte "baka själv" haha. Annars måste jag ha en knopp igen -.-
   Jaha...jag har kommit på att om man vill ha värme längre så ska man inte följa sl:s bussråd när man ska till Outlet. Dom vill att man ska åka till kontovägen och vänta där i 16 minuter och sen åka en station till outlet. Men smarta jag tar bussen hela vägen till Barkarby och får bara vänta i 11 minuter och sen får jag sitta på en varm buss lite längre, moaha. 

 
Härliga bilder från Lövsta, sommaren 2008 :) Jag badade i det där iskalla vattnet :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0