Plugga, plugga, dumma sugga, eller något sånt trevligt

Riktigt himla utmattande att plugga så mycket, jag känner att jag väldigt gärna vill sova nu. Har suttit med svenskan i typ 2 timmar nu, men det känns fortfarande inte som att jag kan allt. Nu måste jag starta spanskan också som vi OCKSÅ har tills imorn. Svenskan har jag bestämt mig för att vara klar med nu och nu är det bara spanska som gäller sista kvarten. Glosboken är faktiskt väldigt hjälpsam i en sån här situation (märker jag nu). 
Och ja, jag går och lägger mig grymt tidigt. Igår gick jag och la mig klockan åtta, pluggade lite och läste till halv nio och sen somnade jag 20 i 9..vilket liv, haha. Men fan vad skönt det var, och nu funtar jag på att göra det igen. Jag bryr mig inte om folk tycker att jag är en tönt eller knäpp som sover så tidigt, det är så jäääävla skönt så det är inte sant :)
    Nu måste jag fortsätta, ha det bra. Sov tidigt, är mitt råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0