Prao

Aaah, snart är det dags för prao! jag är faktiskt lite nervös. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag kliver in, men sånt löser sig förhoppningsvis. Det värsta som kan hända är isåfall att dom typ säger "nej vi vet ingen som ska praoa här", eller nåt sånt, haha. Men men..nu måste jag göra mig i ordning klart, jag blir galen snart för nu kan jag inte ladda upp bilder på min data! bajs. Men jag skulle ha på mig "pryda kläder" idag eller nåt sånt så jag kör på skjorta och klocka, då är jag lite pryd, säger vi.

Alla andra som praoar idag: lycka till. Ni som går i skolan: Ha så kul :)

 
Golftider, hej hej, golftider :)  (jag ska praoa på en golfaffär, dom som inte vet det :D)

Kommentarer
Postat av: Emma

PRYDA kläder? HAHAH

2009-03-23 @ 22:36:25
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0