Praois

Halluu
Prao idag, väldigt jobbigt var det. Jag har gjort samma sak i 5 timmar typ. En katalog skulle stoppas i i en påse, en katalog i varje påse, och sen skulle jag lägga påsarna i en hög i en låda. Visst det var ett helt okej jobb, men efter ett tag blev det väldigt jobbigt och långtråkigt. Nu har jag ont i mina fötter för att jag har stått upp hela dan, men jag ska väll inte klaga antar jag.. Imorn ska jag iallafall få göra någonting med kläder och då kommer min syster att vara där så det löser sig nog :) Har ni andra haft det bra på praoen? jag ska in och kika på Amandas och Sandras bloggar nu och se hur dom har haft det, fast Sandra har jag faktiskt tjuvsmsat lite med under dagen :)
pusshej, hoppas jag får det bättre imorn, haha :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0