Reflektionsdag

Hallå där :)
NOprov har jag gjort idag, sexualkunskap. Jag vet inte riktigt hur det gick, medelbra tror jag, men ett G ska jag nog iallafall få :) Efter det blev det SO, herregud vad det är omöjligt! jag fick iaf välja fall jag ville få G eller göra omprov, jag valde G, pallar inte göra om.
   Om 10 minuter ska jag hoppa på min cykel och cykla iväg till skolan där jag ska möta E, A och S och käka lite skollunch.  Efter det sticker vi hem till Sandra och jag får muffins av Elin (A) moahaha.

Jag har en liten fundering asså, varför är det alltid massa halvnakna tjejer i alla musikvideos? I varenda himla musikvideo så är det alltid minst en tjej som står och dansar lite förförsiskt sådär, varför? Okej, killar kanske tycker att det är trevligt att titta på men jag blir bara så irreterad. Till och med på sånger där tjejer är artisten så står det massa nakna tjejer, killarna borde ju hoppa in där hallå? Bläää :D

Kommentarer
Postat av: Laila

Det är bara för att sex säljer, och folk vill sälja så mycket som möjligt och tjäna så mycket pengar som möjligt så dom tar säkra kort :)

2009-03-21 @ 11:29:01
URL: http://lailasson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är synd att tjejer ska blotta sig för pengar, men det som verkligen suger är att det inte finns några killar som gör det!!!!!!!!!!!!!

2009-03-21 @ 15:16:58
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAH "förföriskt sådär"

2009-03-29 @ 22:14:51
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0