Skutteliskutt

Toodeloo. Kom hem från träningen för cirka en timme sen och har suttit och kollat 2 and ½ men, det är skoj :) Ska hoppa in i duschen när mamma är klar där, och sen måste jag hitta något att sätta på mig imorn, jobbigt..Jag har slut på kläder helt enkelt. Jag vill väldigt gärna åka och shoppa faktiskt´, ska flyga iväg till stan eller nåt på lovet, vill ha klääääder (a). Gud va länge sen det var jag shoppade här hemma asså. Innan Thailand så sparade jag i typ två månader och nu efter var alla pengar slut, men nu har jag skrapat ihop så jag har några hundra iallafall. Får locka med någon trevlig bara.

På lördag har vi slutspel, aah vad jag är nervös redan. Jag längtar grymt mycket och vill så gärna vinna asså. Linda ska spela i Viksjö på söndag så det vill jag se, hoppas det inte krockar (a)


Haha jag och mina piggpigga föräldrar :) Jag vet att jag ser vääldigt smal ut men det får ni stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0